Apple recrute pour améliorer son OpenGL
Voici une annonce publiée sur les forums Mac-OpenGL:
The Apple, ATI and NVIDIA OpenGL software teams are looking for a diverse set of talented engineers who would like to be a part of the fast paced world of 3D graphics. Apply your skills to help make Mac OS X the best OpenGL implementation in the industry.
RESPONSIBILITIES MAY INCLUDE:
- GLSL compiler design and optimization
- JITC functional modules
- Application and benchmark tuning
- OpenGL extensions
- Software renderer
- Automation test tools
- Developer tools
- OpenGL ARB specifications
- Maintainance and bug fixes
- Work with chip venders
- OS integration
- Developer support
MINIMUM REQUIREMENTS:
- BSEE/CS
- In depth knowledge of OpenGL
- Thorough knowledge of C required
- Knowledge of assembly is highly desirable
- Kernel driver experience is highly desirable
- Team player
Send your resume to one or all of the following contacts:
Kim Hoffman
Apple Computer
Chris Bentley
ATI
Richard Clark
NVIDIA
Nous n'allons pas tout traduire, mais en résumé, Apple/ATI/NVidia cherchent à recruter des spécialistes pour améliorer l'implémentation d'OpenGL sous OS X.
Cette annonce a été publiée hier après midi. Il est plus que probable que le tollé provoqué par les performances de DOOM 3 y soit lié.